#1 2009-08-26 20:59:08

GM-ikiooo

S'GM/Demon

10603961
Skąd: Gł-zy
Zarejestrowany: 2009-06-11
Posty: 380
Punktów :   
Funkcja: Egz. - pozwala założyć gildię
WWW

>Mistyczne bronie

Odnaleziono stare zapiski o mistycznych broniach. Na razie nie wiadomo nic o ich lokalizacji, lecz wiadomo, że droga do nich będzie niebezpieczna. Gdy już będziemy znali ich lokalizację zorganizujemy wyprawę.
Oto działania tych artefaktów:
Demon- Miecz ciemności
Opis: miecz potrafiący strzelać kulami ciemności, gdy kula w coś trafi osłabia to lub nawet niszczy, w walce wręcz po trafieniu zadaje mocne obrażenia.
Dodatkowe: miecz w zwykłej formie najlepiej sprawdza sie w rękach wojownika, lecz potrafi sie także zmieniać w zależności od profesji (każdy może w każdej chwili zmienić miecz), gdy mamy profesję: wojownika miecz zostaje normalny i zadaje większe obrażenia, zabójcy miecz dzieli sie na 2 połowy i skraca sie, dzięki czemu powstają 2 sztylety, lekkie i szybkie jak żadne inne, maga to obrażenia zadawane przez kule ciemności są większe, łucznika to miecz zamienia sie w łuk i można z niego wystrzeliwać strzały ciemności, które mają taką samą moc jak kula ciemności lecz są szybsze.

Krasnolud- Topór Bogactwa
Opis:
daje dodatkowe 100g dziennie, gdy krasnolud uderzy kogoś tym toporem np. w ręke, to jest ona częściowo sparaliżowana i nie jest w pełni sprawna przez 5 tur
Dodatkowe: topór w zwykłej postaci najlepiej sprawdza sie w rękach wojownika, lecz można go w każdej chwili zmienić w inną formę zależnie od profesji, ma wtedy różne działanie: wojownik topór zadaje większe obrażenia, zabójca topór dzieli sie na pół przez co powstają 2 mniejsze toporki, maga z topora można miotać niewielką falę uderzeniową, która potrafi przecinać drzewa, łucznika to topór zamienia sie w kuszę i wystrzeliwuje bełty potrafiące przebić dość grube drzewo na wylot.

Człowiek- Kusza mądrości
Opis:
dzięki tej broni czasem udaje sie przewidzieć następny ruch przeciwnika, jest sie owiele bardziej opanowanym podczas walki, jedno razowo podczas walki można wystrzelić bełt który będzie podążał za przeciwnikiem
Dodatkowe: kuszę można w każdej chwili zmienić w inną broń, zależnie od profesji: wojownik to kusza zamienia sie w topór, zabójca to kusza dzieli sie na pół i powstają jakby 2 kolce na rękojeści, jest to bardzo dobra broń, mag z kuszy lecą magiczne bełty dzięki czemu nie tylko zadają obrażenia ale potrafią też odrzucić przeciwnika, łucznika to obrażenia są większe, kusza ma lepsza celność i większą siłę

Elf- Łuk natury
Opis:
gdy trafi sie strzałą z tego łuku w przeciwnika, to z jej końca zaczynają wyrastać pnącza które oplatają przeciwnika dość szybko, pnącza działają przez 3 tury, lecz silna postać może je rozerwać szybciej, lub ktoś może je przeciąć, potrafi przyspieszyć wzrost roślin
Dodatkowe: łuk zmienia swoją formę zależnie od użytkownika: wojownik to łuk staje sie włócznią z zaostrzonymi końcami, cięciwa znika, zabójca to łuk dzieli sie na pół i powstają 2 zakrzywione ostrza które poruszają sie bardzo szybko, mag z łuku miota sie strzały potrafiące dodatkowo oślepić lub odrzucić rywala, łucznika to zadawane są większe obrażenia oraz można wystrzelić raz podczas walki strzałę która będzie podążać za rywalem

Minotaur- Młot siły
Opis:
ciosy zadane przez ten młot są bardzo silne, po uderzeniu np. w ziemię wytwarza sie fala uderzeniowa która potrafi nawet zwalić przeciwnika z nóg
Dodatkowe: gdy użytkownik sobie zażyczy to młot może zmienić formę zależnie od wybranej profesji: wojownik to zostaje bez zmian lecz obrażenia są większe, zabójca to młot dzieli sie na pół i powstaje coś na wzór kilofów, z jednej strony jest kolec z drugiej młotek, mag to fala uderzeniowa unosi sie również w powietrzu, łucznik to młot zamienia się w kuszę, której nie trzeba ładować i można strzelać, również fala uderzeniowa zadaje większe obrażenia

Anioł- Miecz jasności
Opis:
jedyna broń która może ochronić przed kulą ciemności, ten miecz wytwarza przed właścicielem krąg światła który służy jako tarcza, zadaje dużo większe obrażenia niż zwykły miecz, na max 3 tury można wytworzyć krąg który sprawi, że będzie sie niewidzialnym
Dodatkowe: miecz może zmienić formę zależnie od właściciela i od wybranej profesji: wojownik zostaje bez zmian lecz obrażenia podczas walki w zwarciu są wyższe, zabójca miecz dzieli sie na 2 części nie zmieniając wielkości, mag podczas wykonywania kręgu niewidzialności powstaje błysk, który oślepia przeciwnika, oraz można być niewidzialnym przez 1 turę więcej, łucznik to miecz zamienia sie w łuk, w którym po naciągnięciu cięciwy pojawia sie strzała ze światła lecąca bardzo szybko, i tuż przed trafieniem wytwarzają błysk dzięki czemu przeciwnikowi jest trudniej uciec bo nie widzi strzały w kluczowym momencie


Rasa: Demon
Profesja: Zabójca
Czary: Paraliż, Iluzja, Lot, Cios Węża
Specjalizacja: Okiełznanie
Mana: 50
Pomocnik: ---
Ekwipunek: Sztylety, nóż, tarcza (podczas walki), zbroja, buty, kamień cienia, kamień światła,
trzy beczki z prochem strzelniczym (w mieście), Złoty Hełm Energii 2 walki
Złoto: 16.000g
Budynek: Mieszka w ratuszu w Travical.
Wygrane walki: 0

http://img2.vpx.pl/up/20090615/userbar.png
http://img2.vpx.pl/up/20090615/firefox.png
http://img2.vpx.pl/up/20090615/stick.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokemon-heaven.pun.pl www.im-agh.pun.pl www.rapswiat.pun.pl www.ekipa89.pun.pl www.allinone.pun.pl